2017. jan 29.

Ne izgulj drágám...#3

írta: elbé
Ne izgulj drágám...#3

segg

"Ne izgulj drágám, fog ez még nagyobb hülyeségeket is csinálni, majd egyetemista korában!"

Elég sokszor sejlett fel bennem a fenti idézet.
Talán a legelső alkalom ez volt:

Olyan 15 éves koromig nagyon fázós voltam, de olyan szinten, hogy nyáron, 40 fokban is legszívesebben télikabátban mászkáltam volna. Szerencsére időben figyelmeztettek, hogy ha így folytatom, akkor valószínűleg a genetikai állományom velem együtt ki fog így halni, és elenyész majd az örökkévalóban, merthogy' nem lesz olyan csaj, aki leáll egy percre is egy "ilyen kis fázós buzival".

Ekkor döntést hoztam "Egy kibaszott kommandós leszek, olyan kemény, mint a vídia, -70 fokban is én biza' strandra fogok járni, ha beledöglök is!"

El is kezdtem magam kondicionálni: első lépésként úgy, hogy meztelenül kezdtem aludni, télen, nyáron, mindig. Manapság is így érzem jól magam, ha netalántán leteper az álommanó.
Ez mind szép, és jó, azonban, hogyha nélkülözhetetlen (meg)szokássá válik, az már annyira nem..
Történt ugyanis, hogy elkerültem egyetemre.
Pécs..Szántó kollégium, undorító volt az egész, a falak beütve, véres tamponok begyömöszölve a fal lyukaiba..csótányok, 70 emberre 2 összesen 6 darab wc, amiből 5 rendszeresen eldugult, naszal ilyesmi..
Anyukám el is sírta magát.."Az én kicsi fiam itt fog lakni 1 évig?! :'("
Ott laktam, és imádtam.
Első hét: mindenki kopasz, fél, senki nem ismer senkit..építsünk szintközzösséget!
Legegyszerűbb módja ennek az alkohol segítségül hívása volt, ugyebár..
Történt ami történt az este folyamán (mindenki atomkészre csapta magát), induljunk lefeküdni.
Én ugyebár szokásomhoz híven egy szál brére vetkezek, majd beájulok az ágyba, takarót magamra húzni már nem volt erőm a fenti okok miatt.
Eltelik x perc, szobatársam hasonlóan "tiszta" tudatállapotban bejön a szobába, elesik, majd négykézláb elmászik az ágyamhoz, majd könyökét érvényesítve arrébb lökdös, miközben mondja:
- Te Balázs, én most itt alszom melletted, jó?
- Ok, Ádám, de egy szál faszban vagyok, csak, hogy tudd!
- Leszarom.
- Oké, Jóéjt!

És elaludtunk, sajnos alkoholos mámorban nem számolva a következményekkel...
Másnap reggel kb. 80 ember jött be a szobánkba, és nézte meg az én égnek meredő csini kis farpofáimat, ahogy Ádám barátom álmában átölelé.

Namost ez első héten volt..a szinten volt kb. 50 csaj.

Haddnemondjam, hogy eleinte nem sok sikerünk volt náluk..én barom..

Szólj hozzá