2017. jan 29.

Ne izgulj drágám...#4

írta: elbé
Ne izgulj drágám...#4

szépmentés

 

Első évben volt egy rendkívül tanulságos, érdekfeszítő, az ÉLETHEZ (<---ugye figyeltél? nagybetűs!) elengedhetetlen kurzusom, név szerint: Gazdasági Jog.

Olyannyira használhatatlan, és felesleges volt a tananyag, és szerencsére annyira szart bele a Tanár Úr is/avagy fentieket ő is belátta, hogy a vizsga nehézségi szintjét úgy pozicionálta, hogy egy értelmi fogyatékos kaktusz is sikeresen abszolválhassa azt.

Írásbeli, Igaz-Hamis, a kérdések, és a válaszok évek óta változatlanul elérhetőek egy Pécsiközgázos puskamegosztó oldalon, úgy, hogy ráadásul kb. a tanár töltötte fel. Bukás esetén szóbeli..

Arra is lusta voltam, avagy "innikellettmenni", vagy biztos vmi nő volt a dologban, hogy letöltsem, és az évfolyam tagjaihoz hasonlóan A4-es lap! formájában puskázási célzattal bevigyem a vizsgára, ehelyett csoporttársamat megkértem vizsga előtt kb. 2 órával, hogy "dobdmá'átaztaszart..kösszépenjövök1sörrel!"

És megtanultam. Eddig semmi probléma nem is volt.
Bemegyek levizsgázom, várom a jegyet ETÉERBEN..1-es

Abban a pillanatban az arcomra egyszerre 3 dolog ült ki: a vigyor, a "wtf?!-nézés, és a tanácstalanság, hogy mitbasztamel? /szobatársam meg is jegyezte, hogy "ritkafaszarcod van, jól vagy, vagy fejbe rúgjalak!?"/

Kiderült, hogy a csoporttársam megcserélte a két oszlopot, tehát, az Igaz volt Hamis, a Hamis pedig Igaz. Azóta is rejtély, hogy miért../ha szivatásból, akkor jól sikerült, köszönöm Bálint!/ És én az egészet bebifláztam, szarul, vagyis jól,de mégsem..

Bejelentkeztem szóbelire, igen kínos volt, mert a kb. 400 fős évfolyamból egyetlenegy embernek sikerült megbuknia a tárgyból.

Szóbelire 0 perc tanulással el is indultam, beérek, és a vizsga így nézett ki:

- Jó reggelt fiatalember, Ön a Lóránt Balázs?
- Jó reggelt Tanár Úr! Én volnék
- Előzetesen had fejezzem ki gratulációmat. Mióta van ez a tárgy, azóta nem sikerült senkinek sem megbuknia.
Remélem nem lesz fájó Önnek az első alkalom!
/itt már tudtam, hogy vicces lesz a vizsga/
- Igazán kedves! Köszönöm! Ezek szerint Tanár Úrnak is ez lesz az első alkalom, és pont velem! Viszont bátorkodom remélni, hogy nem fogunk egymásnak fájdalmat okozni!
- Szerintem nem. Fogaljon helyet, nyugodtan bassz...akarom mondani vegye le a zakóját, ha akarja!(vigyorog)
Titkárnő ekkor ér be a kávéjával..és kurvajó illata volt (a kávénak), Tanár látta az arcomon, hogy megkívántam.
- Kér kávét?
- Ha nem gond, akkor megköszönném.
- Micike, kedvesem, hozz a fiatalembernek is egy testes feketét légykedves!
- Na tehát, hogyazistenbe' sikerült megbuknia?
- pamparamparamm (mondtam az igazat)
Röhög.
- Tehát, ha jól értelmezem, akkor az Ön dolgozatának az inverze fedi. a tárgyi tudását?
- Úgyvélem igen.
- Akkor ez egy 5ös.
- Köszönöm Tanár Úr! Akkor ennyi? (Közben állok fel a székből)
- Azért nézzünk ebbe bele, rendben? (Leülök.)
- Ööö oké.
- vmi juris majoris mit takar?
- Nem jut eszembe Tanár Úr, sajnálom. (Konkrétan nemvolt ami eszembe juthatott volna, mer'hogy mindent elfelejtettem, és szartam belenézni)
- vmi másik latinszó, a latinszó alkalmazásakor milyen latinszó esetekben állhat fent, hogyha a latinszó gazdaságilag inaktív?
- Okké, ezt kérhetném még egyszer, lassabban?
Micike beér a kávéval, lerakja elém.
- Jól sejtem, hogy Ön lófaszt sem tanult?
- Tanár Úr a logikája kikezdhetetlen. Van esetleg valamilyen mód arra, hogy ne kelljen se most se a későbbiekben rabolnom az idejét? Bevallom semmit nem tanultam, és nincs mentségem, csak a lustaság és az alkohol.
- Óhh, tudom milyen ez. Meglátjuk.
Mi a véleménye a hétvégi meccsről?
(Kurvanagy mákom volt, mert azt pont láttam, megnemmondom már, hogy mi volt)
- Szerintem Blablabla.
- Egyre szimpatikusabb, teljesen egyetértek azt a gólt nem szabadott volna megadni, kurvára lesen volt, és nem tudom, hogy az a fasz bíró melyik meccset nézhette.
Szó, mi szó, ezek után áttértünk az autókra, majd a nőkre, felszívtam még 1 kávét, összetegeződtünk, osztottuk Micikét, amiért balfaszkodott a tálcával.
Végül pedig kaptam egy 4-est.

És igen az ilyen faszok, mint én, kapnak diplomát..

Szólj hozzá