2017. jan 31.

Apokalipszis néni

írta: elbé
Apokalipszis néni

amikor semmise jó

Ismered biztos azt az embert, ha más nem hallomásból, aki végtelenül károgó,neki semmi se jó, ő mindenben csak a rosszat látja, de amúgy nincs vele baj.
Anyunak van egy ilyen "barátnője", hihetetlen, hogy min ki nem tud akadni. Újabban aktuálpolitikai hírekkel bombáz minket, az "ABÜDÖSQRVAANYJÁTANNAKIS!"-t, mintegy szópótló szóként használva. Némi túlzással ugyan, de volt már téma, hogy "AKURVAPAPUCSÁLLATKAISBAZMEG'MÉR'ÚGYSZAPORODIKAHOGY? MÉRNEMJÓNEKI NORMÁL EMBER MÓDJÁRA? HEHHH?! MITKŐNEKIMÓDOSKODNI, HOGY Ő OSZTÓDIK MEG A KUTYAFASZA?!

Nahát ő ilyen, igazából nála nem érvényesül a brainstroming elve "Senki sem olyan okos, mint mi mind ebben a teremben" káromkodásokat tekintve semmiképp. Sőt meggyőződésem, hogy 3 Pesten Hallottam oltásgyűjtemény van a catche memóriájába töltve, hogy kapásból valamit szidhasson. Még nekem is sok néha, pedig sűrű bazmegolás közepette volt szerencsém felnőni, amit egy percig se bánok.:)

Tehát Armageddon néni meglátogatta Anyut - ugyan a kutya nem hívta, de neki jönni kell anyázni egy sort-.

Mákom volt, hogy pont cihelődtem el ottonról, mikor
Armageddon néni vészjóslóan - képzeletemben amaz 4 ló nyerítésevel - beesett az ajtón, majd egyből rá is kezdett:


- Sziasztok! Hogy vagytok?!
- Szi..
- Áhh ne is kérdezd az a fasz, is megint mitművelt,..meg a kormány, meg a patikus, meg a lódoktor, meg a globális felmelegedés, elmennek a bús picsá...

CLICK
Bekapcsoltam a zajszűrőt, túlüvöltve az Armageddont megkérdeztem Anyut,hogy akkor kell-e a listán kívül valami?!
- NEM KÖSZI..ltsssbzz..a rohadék..DE LÉGYSZÍVES..bzzz..száradjon le az összes fas....VIGYÁZZ..bzztss.a..azisegymajom..MAGADRA!
- Oké! Köszi! Puszi!

Ekkora már dübörgött valami politikai műsor a tvből, ugyan rohadtul nem érdekelt senkit Armageddonon kívül,de legalább lehet a veszekdni a tvvel, - az úgyse beszél vissza, mondjuk neki amúgyse senki, soha -

Igenhosszú és szar napom volt / mondjuk "empirikus" lényem hiánya ma abból is tükröződhet, hogy mikor meló után baktattam hazafelé, és elütött egy biciklis, miközben segítettem fel a srácot úgy vinnyogtam, mint egy retardált felmosónyél a rögtönzött hangos csattanással végetérő nyilván fájdalmas triplaaxeljén/ ..gondoltam felbaszom még egy kicsit jobban Armagedont..
.."véletlenül" ráestem a távirányítóra, hoopp elkapcsoltam..Mentálpistára esett a véletlen választása..

Jelenet:
A mentalista csávó, meg a nyomozónéni kopog be egy házba, vak csaj kinyitja kikmaguk, blabla, mutassa a jelvényt! Csaj megtapizza a jelvényt.

Elótört /igazából látom, hogy elírtam, de tetszik, úh. nem javítom/ a gheci énem:
- Te Armageddon! Nem felháborító, hogy a mediából is csak a szenny, meg a hazugság folyik? Ez.a csaj is például csak megjátssza, hogy vak, hazugság az egész! Undorító!

Anyum ekkor irányomba küldött egy "megöllekbazmegeztmostmér'kellett , Te barom"- nézést.

Majd mosolyogva elköszöntem a jelenlévőktől.

Hazaérve kaptam egy kisebb, teljesen jogos fejmosást Nemzőmtől, hogy miafaszt trollkodok, mert jó 20 percig hallgathatta a média Világromboló hatását..

Szólj hozzá