2017. jan 28.

Csöcsös_medvehagyma

írta: elbé
Csöcsös_medvehagyma

Kimentem a cégtől postára, meg egy medvehagymás pogácsáért. Postán végeztem, pogi a pofimban majszolódik, caplatok vissza melóhelyre..

Egy középkorú nő jön ki az egyik hivatalból, megy el a kollégával, nénike szembe megy velük.

"- Szia Évikém! Rég láttalak! Mi van Veled? – Erzsi néni.
- Szia Erzsi néni, semmi, köszönöm,sietek, munkában vagyok, örülök, hogy láttalak! - Évi
- Jajj Évikém, vigyázz magadra, húzd össze a kabátod, meg fogsz így fázni!
- Húznám én, de mellesleg szűk. Kell vennem másikat.
- Hogy mi?
- Mondom mellesleg szűk.
- Nem hallom Évikém!
- Mellben szorít azt mondtam.
- TESSÉK!?
- Mellben szűk!!
- Ekkor már távolodóban a beszélgetéstől -
- Hogy mi?!

- ERZSI NÉNI, CSÖCSBEN SZORÍT A KURVA KABÁTOM!!! - üvöltve.."


 

A félig rágott medvehagymás pogim a földön landolt..
Szólj hozzá